Bort med bloggen?

Helllooo people! 
 
Jag har som ni kanske vet(?) en till blogg, hannahelf.blogg.se. Där jag har skrivit mer om mina åsikter och inte så mycket "ytliga" inlägg. Det jag tänkte göra nu är att ta bort den bloggen för att bara uppdatera på denna i stället, alltså på thathannah.blogg.se.
Jag har faktiskt funderat ett tag på att ta bort en av dem men inte vetat vilken, men nu har jag bestämt mig.
Tyvärr så gillar jag namnet mer på den andra men jag har mer inlägg på thathannah.blogg.se vilket gör att jag väljer att ha kvar den. 
Dock så är jag väldigt nöjd med vissa åsiktsinlägg från elfhannah.blogg.se så jag kommer även att publicera dem på denna bloggen. 
 
Sist men inte minst så tänkte jag även börja uppdatera lite mer. Vet att det inte gått så bra innan men vill verkligen påverka andra, skriva av mig och känna att jag gör skilland. Samtidigt som jag gör detta vill jag också dela med mig av ex klädtips och mer ytliga saker. Så ni kommer kunna läsa om allt från mina åsikter om tester på djur(expelvis) till vad jag tycker är den snyggaste vårtrenden. 
 
Hoppas verkligen att jag kommer blogga nu när jag äntligen har en fungerande och skyddad dator.
Har också lärt mig hur jag för över bilder till denna (äntligen, efter ca 1år..)  
 
Kommentera ifall ni skulle ha någon fråga så hörs vi senare. 
PS mina åsiktsinlägg från elfhannah.blogg.se kommer upp inom 30 min, hoppas ni gillar dem:) 
 
//Hannah

Kommentera här: