2 school

Godmorgon! 
Idag känner jag mig betydligt piggare så det är back 2 school för mig, vilket är väldigt skönt! 
Jag kan erkänna att det är skönt att vara hemma och vara sjuk i typ en dag men efter det så tröttnar jag och vill tillbaka.
Konstigt?  Kanske lite men man har ju ändå alla sina kompisar i skolan och om man är sjuk så får/kan man ju oftast bara ligga i sängen.  
Men men. 
 
Idag är det FREDAG!! yey, tagg på helg. Eller? 
Vad ska ni göra i helgen? 
Jag ska kolla på våran match (då jag inte kan vara med och spela), gå på bio, städa och plugga. 
Det blir en ganska lugn helg vilket kanske är bra när jag inte mår helt prima ballerina. 
Lite tråkigt bara att man ska behöva plugga under helgen, men så är det nu. 
+ man kan ju alltid trösta sig med att det är sommarlov om ca 20 dagar!! 
 
Ha en bra dag i skolan (och efter skolan) så hörs vi när jag har slutat. 
//Hannah :D

Kommentera här: