Godmorgon tisdag!

Hej ni som kikar in här idag! 
Först och främst så nej jag har inte vaknat kl 14 en tisdag, men jag har inte haft tiden till att blogga förrens nu. 
Jag vaknade faktiskt klockan 08.30 idag och var i köket för att göra frukost redan vid 09.
Applåder till mig själv för det*  
 
Så vad har jag gjort hela förmiddagen då?  
Jag har faktiskt kollat runt på massa andra bloggar här på blogg.se för att kommentra lite och hitta inspiration.
Men framförallt så har jag PLUGGAT. 
Plugget var tyvärr prio 1 idag. Har lovat mig själv att plugga minst 2 dagar på lovet (då det behövs)..
Ska ändå inte klaga då vi inte har fått alls mycket över lovet, endast en franska läxa och en svenska uppgift.
Men den där svenska uppgiften tar tid kan jag lova!  
 
Här min frukost, som inte var mer spännade än så. En ost och skinkmacka till en skål med jordgubbsfil som jag toppade med min hemmagjordmusli och en banan. 
 
Vill ni veta vad jag har i min hemmgjorda musli så är det bara att kommentera det! Kan säga att den är väldigt god i alla fall. 
 
Ha en bra tisdag så hörs vi senare. 
//Hannah:)
 

Kommentera här: